Моніторинг цін РозеткаНе секрет, що частка продажів великих гравців інтернет ритейлу, таких як Розетка, ITbox, АЛЛО, ФОТОС, Епіцентр  в загальному товарообігу ваших товарів в інтернеті може перевищувати продаж у всіх інших інтернет-магазинах загалом. Для деяких товарів тільки одна Розетка дає такий показник. Тому, майже всі товаровиробники та імпортери прагнуть ввести в продаж і максимально розширити представленість своїх товарів на Розетці.

Але є одна умова, за якої Розетка погодиться працювати з вашим брендом. І ця умова – відсутність демпінгу на ринку.

Моніторинг цін Розетка проводить кожні 4 години

Моніторинг цін Розетка – це систематичний збір цін самого продавця Розетка та всіх продавців його маркетплейсу. Метою цього моніторингу є оптимальне ціноутворення як на майданчиках, що конкурують із маркетплейсом, так і у продавців самого маркетплейсу. Сервіс Pricecontrol щоденно відстежує зміни цін на тисячі товарів цього лідера українського онлайн-рітейлу.

З чим ви зіткнетеся далі? Вже в перший місяць роботи з вашими товарами Розетка почне моніторинг і проводитиме контроль цін в інтернеті на ваші товари в магазинах, які вважає своїми конкурентами в цій товарній категорії. Запитання, що вона там побачить.

Припустимо ідеальну ситуацію: всі ці магазини грають за правилами. Тоді питань не виникне, товар продаватиметься, Розетка разом з вами робитиме акції для його просування та поступово нарощуватиме продажі.

Тепер уявімо реальну ситуацію. Розетка на тому чи іншому сайті виявить ціни нижче за РРЦ.

А ціновий моніторинг конкурентів Розетка проводить кожні чотири години. Автоматичні алгоритми ціноутворення спрацюють і Розетка виставить ціну «по ринку». Через годину вам передзвонить більшість інших великих гравців і голосно заявить, що Розетка «скинула» ціни, і вони роблять це теж. За дві години весь ринок вже працює за цінами Розетки, а хтось ще й за нижчими. Того ж дня чи через день Розетка попередить вас, що не заробляє на вашому товарі задекларований вами прибуток.

Ви попросите їх підняти ціну до обумовленого рівня та почнете «почесне коло» обзвону всіх інтернет-магазинів, які опустили ціни. Ви досягли результату, вирівняли ціну, зітхнули спокійно, пішли на заслужений відпочинок. Вночі, один «найрозумніший» інтернет-магазин натиснув кнопку “опустити ціну” на ваш товар нижче за ринкову. На ранок ситуація пішла по колу.

Після кількох тижнів цієї розваги Розетка виставить на частині карток ваших товарів “знятий з реалізації”, “перестав поставлятися” або щось ще в цьому роді.

Висновок простий, хочете працювати з Розеткою, будьте ласкаві контролювати ситуацію з цінами на ринку. І не лише контролювати, а й своєчасно реагувати на демпінг цін.

Замовити послугу моніторингу цін маркетплейсов





    динаміка цін розетка

    динаміка цін на розетці

    Робите аналіз цін у Розетці? Перевірте наявність товару

    За останні 5 років Розетка перетворилася на один із найбільших маркетплейсів України.

    Завдяки припливу великої кількості мерчантів на майданчик її вага в інтернет-продажах України ще більше зросла. Питання, як працювати з Розеткою, стало актуальним не тільки для постачальників в інтернет-рітейлі, але і для багатьох тисяч інтернет-продавців з досвідом та новачків. Якщо раніше, відстеження цін на Розетці робили більше прямі конкуренти Розетки, то сьогодні багато тисяч продавців самої Розетки регулярно збирають ціни всіх пропозицій на свої товари всередині маркетплейсу.

    Динаміка цін у Розетці: від чого залежить?

    Динаміка цін в Розетці пов’язана з двома особливостями цього маркетплейсу.

    1) Вигадані назви продавців

    Усі мерчанти реєструються під вигаданими назвами без будь-яких контактних чи реєстраційних даних про ФОП. При цьому багато продавців Розетки мають власні інтернет-магазини. На Розетку вони приходять, щоб мати можливість продати товар за демпінговою ціною, не викликаючи гнів постачальника. Визначити хто-є-хто можна, якщо проводити регулярні антидемпінгові заходи на онлайн ринку та мати максимально повну інформацію про інтернет-магазини. Але, в деяких випадках, відсутність реальної назви магазину є проблемою, якщо він демпінгує, і з ним потрібно зв’язатись для повідомлення про порушення.

    2) Моніторинг цін у Розетці буде неповним без даних про наявність товару

    Програма моніторингу цін збирає на маркетплейсі Розетка дані про ціни на десятки, а то й сотні товарів, яких немає в наявності. 

    — Чому вони їх не приберуть із сайту?

    Це питання дуже часто ставлять і наші оператори call-центру, які проводять антидемпінгові заходи.

    За словами самих продавців маркетплейсу, вони технічно не можуть відкоригувати ціни на свою продукцію або видалити товар зовсім. Доводиться звертатися до техпідтримки маркетплейсу, а відповідь очікувати тижнями. Ця ситуація часто призводить до того, що власники торгових марок або постачальники вимагають видалити товар із сайту за порушення прав на торгову марку, але продавець самостійно це зробити не може.

    Ось і «висять» десятки товарів, що не продаються, на сторінках продавців маркетплейсу. І Google Search покаже цей товар на маркетплейсі, якщо ввести пошуковий запит.

    При цьому маркетплейс згідно з договором з мерчантом всю відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності перекладає на продавця.
    У зв’язку з описаною вище ситуацією, на маркетплейсі Розетка необхідно не тільки відстежувати ціни, а й наявність товару.

    ***
    Розетка – це не єдиний привабливий для постачальників брендів торговий майданчик. Не менш цікавий для партнерства маркетплейс Епіцентр, що активно розвивається. Але, як і Розетка, Епіцентр виставляє для своїх партнерів таку ж саму умову – відсутність демпінгу на бренд постачальника на ринку.

    лупаВи можете зробити цю роботу самі: почати моніторінг цін в магазинах на вашу продукцію; призначити відповідального співробітника за контроль і комунікацію з інтернет-магазинами, що демпінгують; завантажити юридичний відділ компанії претензійною роботою, а  можете доручити все це нам. Вибір за вами.

    Хочете знати, як ми справляємося з цією роботою? – телефонуйте, пишіть, запрошуйте нас для презентації наших послуг.

    Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!

    4 Comments
    1. Федор

      Зараз працювати з “Розеткою” взагалому зручно, але конкуренція з кожним місяцем росте і росте. У інтернет-магазину є свої правила, які автор гарно розкрив у статті. Особливо це стосується того, що кожень день треба слідкувати за рівнем цін, а також чи є товар в наявності. Це все зумовлює постійний контроль, а також розумінням того, що треба інвестувати багато часу для отримання перших замовлень.

      Reply
    2. Сергей Кокоулин

      Спасибі, Федір за Ваш коментар. Для економії вашого часу, пропоную скористатися послугами моніторингу цін нашого сервісу.

      Reply
    3. Павло Свир

      Створити аккаунт на розетці простіше простого, для цього достатньо завантажити установчі документи. Не забувши також прикласти сертифікати на товар. Якщо товар фірмовий і на нього поширюється закон про авторське право, потрібно надати декларації та документи на бренд: дозвіл від правовласника або від дистриб’ютора. Головне-щоб простежувалася зв’язок від Правовласника до продавця. Після чого залишиться дочекатися тільки дозволу від Розетки.

      Reply
    4. Larisa

      Співпрацю з “Rozetka” взаємовигідною назвати не можу. Незважаючи на те, що це один з провідних інтернет-майданчиків, на мій погляд, він себе не виправдовує. Занадто багато непотрібних дій й складнощів. Віддаю перевагу співпраці з інтернет-магазинами, коли все на моїх умовах, а не підлаштовуватися під алгоритми

      Reply
    Submit a Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    4.7/5 - (12 votes)