Моніторинг і контроль цін в інтернеті
Боротьба з демпінгом і порушенням прав інтелектуальної власності

Як працює “Price control”

PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах
  • Знаходимо всі майданчики, які продають ваш товар в інтернеті.
  • Моніторимо ціни інтернет-магазинів, маркет-плейсів, прайс-агрегаторів.
  • Інформуємо всіх операторів ринку про цінову політику Вашої компанії.
  • Боремося з демпінгом на вашу продукцію в інтернет-ритейлі.
  • Робимо контрольні закупівлі ваших товарів в інтернет-магазинах.
  • Знімаємо ваші бренди з майданчиків – порушників.
  • Збираємо ціни і наявність товарів у ваших конкурентів.

Чому обирають “Price control”

  • Ми не розповідаємо вам, як боротися з демпінгом, а робимо це щодня самі.
  • Ми готові відповісти за результат боротьби з демпінгом на ваші товари.
  • Ми маємо десятки клієнтів, які вже забули про демпінг на свою продукцію.
  • Ми готові отримувати свої гроші після досягнення результату.
  • Ми даємо гарантію на свої послуги зі зняття ваших товарів з інтернет-магазинів.
PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Замовте консультацію нашого спеціаліста

PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Нам довіряють

Останні публікації нашого блогу

Способи захисту своєї торгівельної марки в інтернеті

Назва торгівельної марки фірми, все одно що прізвище для будь-якої людини. Це гордість, репутація та спосіб позиціонування товарів або послуг на ринку. Тому доменне ім'я, не просто адреса сайту, а ПІБ, але вже на просторі інтернету. Досконало, коли назва...

читати більше

Способы защиты своей торговой марки в интернете

Название торговой марки для фирмы, все равно что фамилия для любого человека. Это гордость, репутация и способ позиционирования товаров или услуг на рынке. Поэтому доменное имя, не просто адрес сайта, а такие же ФИО, но уже на просторах интернета....

читати більше

Створення конкурентної стратегії ціноутворення: практичні рекомендації

Ціноутворення на основі даних, отриманих через моніторинг конкурентів, є одним з інструментів стратегії динамічного ціноутворення. Яка вигода в ціновому моніторингу конкурентів? Не є таємницею, що клієнти у пошуках більш вигідних умов купівлі, вивчають...

читати більше

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Кілька років тому ми відчули, що на інтернет ринку стали відбуватися серйозні позитивні зміни. У багатьох компаніях виробників та імпортерів відбулися зміни у ставленні до товарів і брендів, які вони представляють на Українському інтернет ринку. Замість того, щоб завозити, що попало і продавати абияк цю продукцію в інтернеті, товаровиробники і імпортери почали переходити до довгострокових стратегій просування своєї продукції. Стали важливі контрольовані канали продажів з чіткими «правилами гри». Але для реалізації таких стратегій важливо, щоб правила виконувалися усіма учасниками ринку. Для того, щоб допомогти компаніям знайти «гравців без правил», привести їх «до тями», або «видалити їх з поля», ми й існуємо.