PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах
N

Шукаємо і знаходимо всіх, хто продає Ваш товар в інтернеті

N

Щодня / щогодини контролюємо ціни і наявність Ваших товарів

N

Знаходимо і реєструємо всі порушення

N

Інформуємо Вас, ваших клієнтів, всі зацікавлені сторони про ситуацію

N

Консультуємо або беремо на себе вирішення проблем з ціноутворенням в інтернет магазинах

N

Робимо контрольні закупівлі і аналіз цін в інтернет-магазинах

N

Виявляємо канали надходження товарів в інтернет ритейл

N

Захищаємо Ваші інтереси в питаннях інтелектуальної власності

N

Здійснюємо постійний моніторинг конкурентів і відстеження цін

Принципи нашої роботи

N

Маємо досвід в переговорах з інтернет магазинами завдяки співпраці з багатьма їх постачальниками

N

Знаходимо оптимальне за ціною рішення

N

Пропонуємо готові програми з прорахованим результатом

N

Готові взяти на себе відповідальність за "порядок" на ринку по вашій продукції

N

Повертаємо гроші, якщо результат не досягнутий

PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Бажаєте знати як це працює?
Замовте тестову послугу!

PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Нам довіряють

Останні публікації нашого блогу

Демпінг – швидкий шлях до банкрутства

Демпінг - швидкий шлях до банкрутства Аналіз діяльності більшості підприємців підтверджує, що демпінг більше не працює. Тільки за допомогою грамотної маркетингової стратегії можна вийти з цінової війни і встати на шлях здорової конкуренції. Заробити швидко...

читати більше

Демпинг – быстрый путь к разорению

Демпинг – быстрый путь к разорению Анализ деятельности большинства предпринимателей подтверждает, что демпинг больше не работает. Только с помощью грамотной маркетинговой стратегии можно выйти из ценовой войны и встать на путь здоровой конкуренции....

читати більше

Боротьба з демпінгом на товари в інтернет-магазинах: рішення для виробників

Боротьба з демпінгом на товари в інтернет-магазинах: рішення для виробників Для більшості споживачів основним критерієм для рішення про покупку все ще залишається ціна. З огляду на цей фактор, інтернет-магазини, щоб зберегти обсяги продажів, починають...

читати більше

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Кілька років тому ми відчули, що на інтернет ринку стали відбуватися серйозні позитивні зміни. У багатьох компаніях виробників та імпортерів відбулися зміни у ставленні до товарів і брендів, які вони представляють на Українському інтернет ринку. Замість того, щоб завозити, що попало і продавати абияк цю продукцію в інтернеті, товаровиробники і імпортери почали переходити до довгострокових стратегій просування своєї продукції. Стали важливі контрольовані канали продажів з чіткими «правилами гри». Але для реалізації таких стратегій важливо, щоб правила виконувалися усіма учасниками ринку. Для того, щоб допомогти компаніям знайти «гравців без правил», привести їх «до тями», або «видалити їх з поля», ми й існуємо.